Diyet

Diyetisyen, sağlık bilimleri beslenme ve diyetetik eğitim ve öğretim programını en az dört yılda tamamlayarak Beslenme ve Diyetetik Lisans Diploması alarak diyetisyen unvanını kazanıp; diyetisyenlik mesleğini yapmaya ve uygulamaya hak kazanan profesyonel sağlık personelidir. Diyetisyenlik, beslenme ve sağlığın birleştiği bir meslektir. Diyetisyenler, bireylerin sağlıklı beslenme alışkanlıkları geliştirmelerine yardımcı olur ve özel beslenme ihtiyaçlarına uygun, bireylerin yaş, cinsiyet, sağlık durumu, aktivite seviyesi ve kişisel tercihlerini dikkate alarak beslenme planları hazırlar. Bu profesyoneller, sağlıklı bir yaşam tarzı için besin değerlerini anlamlandırır, kilo yönetimi, hastalıkların tedavisi veya spora yönelik özel diyetler gibi konularda danışmanlık yapar. Sağlıklı beslenme programları yaşam kalitesini arttırır, hastalıkların tedavisine yardım eder, kilo yönetiminde etkilidir.

Beslenme ve Diyet Bölümümüzde;
Obezite
Aşırı zayıflık
Kalp & Damar Hastalıkları
Diyabet
Tansiyon
Mide ve Barsak Hastalıkları (çölyak, spastik kolon, ülser, reflü…)
Karaciğer Hastalıkları (karaciğer yağlanması, hepatit…)
Gebe ve Emzirme Döneminde Beslenme
Çocuk ve Adölesan Döneminde Beslenme
ile ilgili problemlerle gelen hastalarımızın tedavileri yapılmaktadır.

Tedavi Öncesinde
Vücut analiz cihazıyla yağ, kas, su oranı ölçümleri yapılmakta,
Bazal metabolizma hızları ve metabolizma yaşları belirlenmekte,
Geriye dönük beslenme durumları ayrıntılı olarak sorgulanmakta,
Kan değerleri incelenmekte ve bununla birlikte çalışma ve sosyal şartları da dikkate alınarak yaş, boy, cinsiyet, fiziksel aktiviteleri doğrultusunda ‘Kişiye Özel Sağlıklı Diyet Programı’ hazırlanmakta ve düzenli takibi sağlanmaktadır.

İletişim: 0 534 504 02 77